-
Αρχική
- Αντίκες
- Αυτοκίνητο
-
Βιβλία
- Αρχαιολογικά Θέματα
- Αρχιτεκτονικά Θέματα
- Βιβλιογραφία
- Βιογραφίες και Χρονικά
- Βυζάντιο
- Γεωγραφικά Περιηγητικά φωτογραφικά
- Γλωσσολογικά
- Διαφωτισμός & Ελληνική Επανάσταση
- Εθνική Αντίσταση
- Εικονογραφημένα περιοδικά
- Εικονογραφημένες εκδόσεις
- Επιστήμες
- Εφημερίδες
- Ημερολόγια
- Θέατρο-Κινηματογράφος
- Θρησκευτικά
- Ιστορικά
- Καραγκιόζης
- Κλασσικοί
- Κόμικ
- Κυνήγι Ψάρεμα
- Λαογραφία
- Λευκώματα
- Λόγοι και Διαλέξεις
- Λογοτεχνία
- Ναυτικά Στρατιωτικά
- Νομικά
- Νομισματικά
- Οικονομία Βιομηχανία
- Παιδεία
- Παλαιότυπα
- Περιοδικά
- ΠΛΕ
- Πολιτική Ιστορία
- Τεκτονικά
- Τέχνες
- Τοπικά
- Φιλοσοφία
- Ξενόγλωσσα
- Λεξικά
- Γεωπονικά
- Αρχαία Ελλάδα
- Μουσική
- Τεχνικά
- Ολυμπιακά - Αθλητικά
- Προσκοπικά
- Υγεία Διατροφή
- Διαφημίσεις
- Διπλώματα
- Έγγραφα
- Έργα Τέχνης
- Θυρεοί
- Κάρτ Ποστάλ
- Τετάρτη Αυγούστου έως Μεταπολίτευση
- Κεραμικά
- Πορσελάνες - Φαγιάνς
- Λιθόγραφα
- Μετάλλια
- Μετοχές
- Μουσική
- Ολυμπιακά & Αθλητικά
- Παιχνίδια
- Πλοία
- Πολιτικά Θέματα
- Προσκοπικά
- Τεκτονικά.
- Τραίνα
- Καπνοσυλλεκτικά
- Φιγούρες Θεάτρου Σκιών
- Φιλελληνικά
- Φωτογραφία
- Χαρακτικά
- Χάρτες
- Κινηματογράφος / Θέατρο
- Νομίσματα
- Βασιλικά / Royalty
- Ακροκέραμα
- Φιλοτελικά / Philately
- Στρατιωτικά / Militaria
- Καρφίτσες πέτου / Pins
- Ποτοποιΐα
- Εκπαιδευτικό Υλικό
- Μεταξοτυπίες
- Χαρακτικά 19ου Αιώνα
- Κουτιά / Συσκευασίες
-
Βιβλία
- Αρχαιολογικά Θέματα
- Αρχιτεκτονικά Θέματα
- Βιβλιογραφία
- Βιογραφίες και Χρονικά
- Βυζάντιο
- Γεωγραφικά Περιηγητικά φωτογραφικά
- Γλωσσολογικά
- Διαφωτισμός & Ελληνική Επανάσταση
- Εθνική Αντίσταση
- Εικονογραφημένα περιοδικά
- Εικονογραφημένες εκδόσεις
- Επιστήμες
- Εφημερίδες
- Ημερολόγια
- Θέατρο-Κινηματογράφος
- Θρησκευτικά
- Ιστορικά
- Καραγκιόζης
- Κλασσικοί
- Κόμικ
- Κυνήγι Ψάρεμα
- Λαογραφία
- Λευκώματα
- Λόγοι και Διαλέξεις
- Λογοτεχνία
- Ναυτικά Στρατιωτικά
- Νομικά
- Νομισματικά
- Οικονομία Βιομηχανία
- Παιδεία
- Παλαιότυπα
- Περιοδικά
- ΠΛΕ
- Πολιτική Ιστορία
- Τεκτονικά
- Τέχνες
- Τοπικά
- Φιλοσοφία
- Ξενόγλωσσα
- Λεξικά
- Γεωπονικά
- Αρχαία Ελλάδα
- Μουσική
- Τεχνικά
- Ολυμπιακά - Αθλητικά
- Προσκοπικά
- Υγεία Διατροφή
- Χάρτες
- Χαρακτικά
- Αντίκες
- Έργα Τέχνης
- Διαφημίσεις
ΠΙΕΡΡΑΚΟΣ ΑΛΚΗΣ, τέμπερα.
ΠΙΕΡΡΑΚΟΣ ΑΛΚΗΣ
Σύνθεση. Τέμπερα σε χαρτί.
Με υπογραφή Pierrakos 64 κάτω αριστερά.
ΠΙΕΡΡΑΚΟΣ ΑΛΚΗΣ
Σύνθεση. Τέμπερα σε χαρτί.
Με υπογραφή "Pierrakos 64" κάτω αριστερά.
Διαστάσεις 31.3 χ 28.5 εκ.
Γεννήθηκε στις 21 Νοεμβρίου 1920 στη Θεσσαλονίκη.
Μέχρι το 1947 έζησε στη Γιουγκοσλαβία, στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα. Σπούδασε στη Gewerbeschule της Βασιλείας (1948-1952), στη Slade School of Fine Arts και στη Central School of Arts and Crafts του Λονδίνου, όπου γνωρίστηκε και συνδέθηκε με τον Oskar Kokoschka. Το 1954 εγκαταστάθηκε μόνιμα στο Παρίσι, όπου ζει και εργάζεται μέχρι σήμερα. Η πρώτη του ατομική έκθεση έγινε την ίδια χρονιά (1954) στο Κέμπριτζ της Αγγλίας, για να ακολουθήσει αργότερα μεγάλος αριθμός άλλων, καθώς και πολλών συμμετοχών του σε ομαδικές εκθέσεις, στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αγγλία, την Ελλάδα και τις ΗΠΑ. Από το 1980 περνά μεγάλα χρονικά διαστήματα στον Οξύλιθο της Εύβοιας. Υπήρξε μέλος και ο συντονιστής της ομάδας "La Ligne et le Signe" ("Η Γραμμή και το Σημείο"), που είχε σκοπό να συνδυάσει τους περιορισμούς του σχεδίου με την ελευθερία του χρώματος.
Η δουλειά του Πιερράκου κινείται στο πλαίσιο της αφαίρεσης και του αφηρημένου εξπρεσιονισμού. Σε όλο το διάστημα της πολύχρονης καλλιτεχνικής του πορείας ζωγραφίζει ασταμάτητα τις ποικίλες όψεις της οπτικής και μη πραγματικότητας, με έναν πρωτόγνωρο χρωματικό οίστρο και με βάση τις ατομικές του πεποιθήσεις.
Πόλεις, τοπία, θάλασσες, νταμάρια, πλοία, ναυάγια, εσωτερικά, ανθρώπινες φιγούρες, γυμνά και νεκρές φύσεις έρχονται και επανέρχονται στη ζωγραφική του, μέσα από μία γραφή που άλλοτε αγγίζει τα όρια του αφηρημένου εξπρεσιονισμού και της λυρικής αφαίρεσης και άλλοτε συνδυάζει παραστατικά και αφηρημένα μοτίβα. Ο Πιερράκος σε μία περίοδο έντονων πειραματισμών, πολλαπλών και ευρύτερων αναζητήσεων στο χώρο της τέχνης, παραμένει "παραδοσιακός", πιστός στην αμιγή ζωγραφική, στην καθαρή ζωγραφική έκφραση ως διαδικασία, ως πράξη, ως αποτέλεσμα.
Τα έργα του, είτε τα ονομάζει Τοπία είτε Συνθέσεις, αποκαλύπτουν την άμεση, σχεδόν "μυστικιστική" επαφή του με τη φύση, προτείνουν μια άλλη εκδοχή της - ίσως και μια άλλη πραγματικότητα -, αποτυπώνουν με έναν απόλυτα προσωπικό τρόπο τους τόπους που διέγειραν τη φαντασία του, στιγμάτισαν τη μνήμη, το συναίσθημα και το υποσυνείδητο.
Το 1995 ιδρύθηκε στο Παρίσι η "Association pour la promotion de l' oeuvre d' A. Pierrakos " (APOAP - "Εταιρεία για την προώθηση του έργου του Άλκη Πιερράκου").